728x90 AdSpace

Latest News

שולי רנד - נקודה טובה

שולי רנדמאת: בנימין בן הרוש
בשקט מופתי וללא שום הודעה מראש. מוציא לאור שולי רנד את אלבום הבכורה שלו "נקודה טובה".

אם תחפשו בחניות המוזיקה המובחרות או הפחות מובחרות -לא תמצאו את האלבום. המקום היחיד שתוכלו למצוא בו את הדיסק בשבוע וחצי הקרובים היא רשת חניות הספרים "סטימצקי" (שדרך אגב גם באתר שלהם זה לא מפורסם). הסיפור הוא כזה: שולי רנד סיים את ההקלטות של האלבום לפני זמן רב. הוא חיפש לו חברת הפצה שתיקח אותו תחת חסותה ולאחר שלא מצא, פנה לרשת סטימצקי וביחד רקמו חוזה שעיקרו היה בלעדיות מכירת האלבום בשבועיים הראשונים.

בכל מקרה, האלבום אצלנו במערכת "דוס מיוזיק" כבר כמה ימים. לאחר שמיעה חוזרת, הגיע הזמן לפרסם לעם את הנס. אני חייב להדגיש שכבר מראש הייתה לי ציפייה גבוה משולי לאחר שמיעת שלושת הסינגלים ששמענו ברדיו, ואכן לא התאכזבתי ואפילו לא לרגע. השפה המיוחדת, והכל כך צנועה שבוקעת מליבו התחילה להשפיע עלי עוד מהסרט "אושפיזין" בו נוכחתי איך הוא מדבר אל ה' בכל כוחו. ועכשיו הוא שופך את שיחו על הכתב, כדי שכולנו נתעודד ונתחזק ביחד איתו.

הנושאים המרכזיים (כמובן) באלבום הם: אמונה, התבודדות, גאולה, צדיקים ואפילו יצר הרע (כן כן, יש לו שיר מיוחד על יצר הרע).

כל המילים והלחנים הם מפרי עטו של שולי ואת רשימת האנשים שקשורים לאלבום כדאי שנתחיל למנות. אהוד בנאי ששר ומנגן. אסף אמדורסקי, גדי פוגט'ש (בית הקדושה, השבת של רבנו, בך רבנו וכו..) על הכינור, קרני פוסטל, דניאל זמיר (סקסופון ג'אז ברמה עולמית) ועוד ועוד... את האמת? שולי רנד מנגן קצת על חצוצרה בכל הדיסק הזה, זה הכל.

ישנם הרבה שירים בהם המאזין מרגיש הזדהות עם הכתוב וזו היא המטרה של כל אומן, שולי מצליח במשימה זו, ובגדול. ההרגשה הכללית היא שברגע שהדיסק יצא לתפוצה ארצית בכל חניות המוזיקה, הוא יתפוס מהר מאוד את המקומות הראשונים בטבלת המכירות.
אלבום חם, עשיר בשפה טהורה ושזורת הברקות. מקולו נשמעת נימת עצב אבל מהכתב רק שמחה אמונה וכח !.
שולי רנד - נקודה טובה
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Top